Problemen met audibene & Signia App → Oplossing en Info

Tijdelijke storing audibene en Signia App

Er is een nieuwe update beschikbaar voor de audibene- en Signia app (versie 2.7.2). De oplossing voor het probleem is om de app te updaten naar deze nieuwste versie.

Zo werkt updaten:

  • iPhone (App Store):
    Open de App Store, zoek op audibene of Signia App, en klik op ‘Werk bij’.

  • Android (Google Play Store):
    Open de Play Store, zoek op audibene of Signia App, en tik op ‘Werk bij’.

Let op

In sommige gevallen werkt de app na de update nog niet direct goed. Helpt de update niet? Verwijder dan de app, zet uw smartphone helemaal uit en weer aan, en installeer de app opnieuw. Daarna kunt u de hoortoestellen opnieuw aan de app koppelen.

Hoortoestellen koppelen aan de app

Gebruik hiervoor het onderstaande stappenplan:

Iphone– Koppeling met audibene app:


Downloaden

Android– Koppeling met audibene app:
Onze excuses voor het ongemakt.
a { text-decoration: none; } .download-button { background: #ffba47; box-shadow: 0px 2px 5px rgba(0, 0, 0, 0.29); border-radius: 45px; display: flex; flex-direction: row; justify-content: center; margin-top: 30px; margin-bottom: 30px; cursor: pointer; width: 300px; margin-right: auto; margin-left: auto; padding-bottom: 20px; } .download-button span { color: #1a2441; font-size: 1.5rem; line-height: 1rem; text-align: center; font-weight: 600; margin: 0; padding: 0; font-family: 'museo-sans', sans-serif; flex-grow: 1; } .download-button:hover { box-shadow: 0px 0px 0px rgba(0, 0, 0, 0); } .pdf-container { margin: 20px auto; max-width: 100%; } @media screen and (max-width: 768px) { .pdf-container iframe { height: 400px; } }